Gepubliceerd op door

Geen simpele e-shop met een ‘Love Stories’ sausje maar een digital flagship store die het merk ademt en fans meeneemt in de wereld van Love Stories. Een online omgeving die naadloos verweven is met de ervaring van de fysieke boutiques, ruimte biedt om de verhalen van Love Stories te vertellen en fans inspireert en stimuleert hun eigen love stories te creëren.

Optimale merkbeleving

Met fans over de hele wereld is het Nederlandse Love Stories één van de snelst groeiende fashion brands. Met een groeiend aantal fysieke boutiques over de hele wereld kon digital niet langer achterblijven. Hoogste tijd voor een digital flagship store.

Voor een optimaal eindresultaat zijn we een partnerschap aangegaan met Xsarus. Hierbij zorgde wij ervoor dat een optimale shopervaring, merkbeleving en de digitale identiteit op één kwam te staan door ‘headless frontend’ te ontwikkelen. XSARUS nam de architectuur van de Magento 2.0 implementatie op zich. Deze samenwerking resulteerde in een conversieverhogend platform waar merkbeleving en ecommerce samensmelten in een unieke gebruikerservaring. Duik in de wereld van Love Stories en “Take A sweet escape to the sun”!

Visual Designer Aimée Rutten Aimée is Visual Designer die graag goed doordachte producten creëert waarbij grafisch ontwerp, functionaliteit en gebruikersbehoefte worden gecombineerd. Daarvoor zoekt ze haar inspiratie in vrijwel alles wat zij tegenkomt en bijt ze zich vast in de wereld van een product. Je herkent Aimée aan de  kop thee in haar hand, iets waar je haar op elk moment van de dag blij mee kunt maken. Bij Jungle Minds werkte ze onder meer voor NuTestament, TMC en Love Stories.