De meest User Centered Notaris van Nederland

Je zaken goed regelen is belangrijk. Maar helaas ook vaak onnodig ingewikkeld en duur. Sinds 2014 brengt NuNotariaat daar verandering in: door notariële akten makkelijker, eenvoudiger en goedkoper te maken. Zonder in te leveren op de aandacht en de inhoudelijke waarde die de notaris biedt. Bij NuNotariaat regel je het gewoon zelf en zorgt de notaris daarna dat alles in orde is. Want dat is niet alleen super gebruiksvriendelijk maar ook nog eens stukken voordeliger.

Al ruim 4 jaar werkt Jungle Minds met trots voor NuNotariaat en bouwen we samen aan de meest toegankelijke, complete én user centred notaris van Nederland. In de afgelopen jaren ontwikkelde NuNotariaat meerdere online notariële proposities, bracht ze deze samen onder 1 sterk en betrouwbaar merk en groeide haar marktaandeel elk jaar gestaag door.

2014-2015

De lancering van de eerste proposities

In 2014 lanceerde NuNotariaat samen met Jungle Minds de eerste online self-service testament propositie van Nederland: NuTestament. Danzij een intuitieve flow, een slimme-vragen-module en een heldere ondersteunende kennisbank maakte NuTestament het voor gebruikers gemakkelijk om zelf hun testament op te stellen. En eenvoudig een afspraak te maken bij een aangesloten notaris in de buurt. 

NuLevenstestament, NuTestament, NuSamenlevingscontract

Die formule bleek direct een succes. En dus verbreedde NuNotariaat haar aanbod en lanceerde ze 2 nieuwe proposities: NuLevenstestament en NuSamenlevingscontract. Allemaal met een eigen naam en uitstraling. Maar allen met een soortgelijke intuïtieve flow, eenvoudige self-service en kennisbank die gebruikers bijstaat bij inhoudelijke vragen. 

2016

Nieuwe doelgroep, nieuwe branding

Bij onze nieuwe propositie voor een jongere doelgroep hoort ook een nieuwe, meer digital native merkidentiteit, zonder ons te vervreemden van bestaande klanten.

Ten tijde van de eerste lancering was NuTestament een echte online pionier. En dus was de toenmalige identiteit sterk gericht op het bieden van vertrouwen en zekerheid dat het inhoudelijk goed zat. Maar in 2016 zijn consumenten al in grote mate gewend aan digitale self-service. Daarnaast is de nieuwste propositie NuSamenlevingscontact gericht op een jongere doelgroep. En dus was het tijd voor een nieuwe merk-identiteit, meer gericht op een jongere, meer digital native doelgroep.

NuTestament - Nieuwe stijl

2017

Lancering moedermerk NuNotariaat, het notariaat van Nu

En nu is het tijd voor de volgende stap en bundelt ze haar proposities onder een gezamenlijk dak: NuNotariaat. Onderdeel van dezelfde user experience en technische architectuur. Hiermee zetten we weer een grote stap richting toekomstige groei: zowel in merkherkenning als in productaanbod en in cross-sell. Zo is NuNotariaat klaar voor de volgende stap in haar missie de notariële dienstverlening verder te digitaliseren en klantgerichter te maken. En daar zijn we trots op!

Dit regel je met NuNotariaat
Je bent als ondernemer op zoek naar een bureau dat met je mee-onderneemt. Jungle Minds is die partner. Elke stap die we samen zetten zorgt voor verdere groei.

Marieken Seldenrijk, oprichter NuNotariaat

Meer weten?

Bart ter Steege
Managing Partner
Bart ter Steege
bart.ter.steege@jungleminds.nl