Als het creëren van gebruikerswaarde het grote doel is, dan is autonomie hét fundament om dit te bereiken. Of het nu gaat om onze keuzes in technologie of het eigendom van ons bureau: we koesteren onze onafhankelijkheid. Omdat het ons in staat stelt ons te concentreren op wat er echt van belang is: werk maken dat het verschil maakt.

Zeggen dat je user centered werkt, maakt je tegenwoordig niet uniek.
Wat wel anders is: bij Jungle Minds doen we het al sinds 2000. Toen de eerste internetbubbel nog intact was, E-commerce in de kinderschoenen stond en full-service bureaus als paddenstoelen uit de grond schoten, werd Jungle Minds opgericht als het eerste digital focussed onderzoeks- en strategiebureau van Nederland.
Vanaf daar zijn we gegroeid naar het bureau dat we vandaag zijn: een toonaangevend design & technologie bureau met aansprekende klanten binnen en buiten Nederland. Nog altijd 100% onafhankelijk. En bovenal: onveranderd gericht op user-value.
Onze onafhankelijkheid is onze kracht
Onze werkwijze
3 principes waar we bij leven
Human, business, shape
Dit zijn de kernwoorden van onze visie. Welk vraagstuk je ons ook voorlegt, ons team vertegenwoordigt altijd deze drie invalshoeken. Ze helpen ons het probleem te ontrafelen en waardevolle verbindingen te vinden tussen gebruikers en merken.
Klein team, korte cyclus
We houden van grote ambities maar wel in kleine, snelle stappen. Omdat we weten dat je zo tot een beter en sneller resultaat komt. We itereren vaak, valideren snel en zoeken voortdurend input van onze partners.
Co-client
Is hoe we met onze opdrachtgevers samenwerken. Onze klanten zijn onlosmakelijk verbonden met ons team en onze manier van werken. Alleen zo leren we je business echt kennen en kunnen we begrijpen welke veranderingen nodig zijn.